^___^

heeej hooopp!
idag så gick jag upp tidigt för att jobba på cafét! kom hem vid 3 ganska skönt. igår jobbade jag och jocke på en 50-års fest hela kvällen. innan gick jag på stan med veronica och mike.  vi åt på stan och jag köpte balskor och en morsdag present :) sedan bar det av till lindö. kom hem vid 1.
har pluggat i solen idag med jordgubbar, sista provet imorgon ! :D härligt!

hooooppas hooooppas det är fint väder på fredag för då är det bal. <3

tänkte lägga upp en bild på mej själv! har färgat håret det kanske inte syns men .

Kommentarer
Postat av: ^^

söt :D

2009-05-31 @ 21:20:01
Postat av: Elin

SÅ söööt bild!! =) lägg upp mer ^__^

2009-06-01 @ 16:53:38
URL: http://elinkjp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0