kiss on me

heeeejs!

idag så hade vi bara en halv lektion,:) as sköönt men övningskörde med pappa hela dagen i stället.. pappa bjöd på mat med:) vi tog kort idag i skolan till en katalog för vår skola det var faktiskt kul och några i klassen fixa lite citat om oss i klassen eller vi var 6 st vet inte om ja ska kalla det klass men :P dom gjorde ett bra jobb får se om alla uppskattar sina citat.
elin och jag gjorde klart vårt projektarbete igår vi köpte godis och pizza och skrev som nissar, rapporten är nu klar att lämna in.

har hittat en balkläning nu med!!! en guldkläning !!! <3 den är jätte fiin längtar till studentveckan :) den kommer närmare men det betyder också att jag har mycket kvar att göra.
gjorde teoriprovet till körkortet i måndags och jag klarade det :D vad glad jag bleeeev :)
i morgon ska ja på ett realase party, min syster och hennes kompis ska presentera sin skiva <3

har kollat på One tree hill nu i flera dagar har hunnit med 3 säsonger på mindre än en vecka hehe med det är såååå bra :) älskar tyler hilton eller har alltid gjort det men det blir ju bara bättre att se honom i serien. <3



Kommentarer
Postat av: Sara G

Vad roligt att se din blogg.

Kul att du klarade teorin.

Så snart rattar du runt för egen maskin....

Tänk vad stora mina elever har blivit...

Ni var ju min första klass och ligger mej otroligt varmt om hjärtat.

Kram

2009-05-06 @ 20:53:40
URL: http://guntansfoto.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0