superman

hade friluftsdag idag, vi var i folkparken och spelade minigolf. ska inte nämna nått mer än att jag kom 3 och hade väll typ dubbelt så mkt poäng mer än han som vann. och mkt poäng vill man ju inte ha i minigolf... sedan skjutsade jag mina klasskompisar hem, eller jag och elin gick lite på stan, hon hittade ett fint linne och jag en kläning jag kan inte gå på stan utan att köpa ngt det är icke bra. ! köpte jordgubbar när jag åkte hem. älskar jordgubbar så blev att sola och äta jordgubbar när jag kom hem :) sedan kom min farfar förbi och undrade om jag vill följa med och rösta till eu
    parlamentet, klart jag ville det ! så nu är min första röstning avklarad.






lyssna på den här!!
http://www.youtube.com/watch?v=8J8k7GFZHW8

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha här blir man refererad till "han som vann" tack!

2009-05-29 @ 17:23:48
Postat av: Anonym

men jocklas! förlåt^__^

2009-05-29 @ 21:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0