=^.^=

tjooo!! länge sen ja uppdatera...  men nu ska ja berätta allt: 
jag har klarat mitt KÖRKORT!!! <3 har fått jobb som ansvarig på ett café efter skolan :) 
har bokat frisyr uppsättningn till balen nästa fredag :) ska bli jätte kul har alltid velat gå på bal. ^^
när jag väl ska skriva ett inlägg vet ja inte vad jag ska skriva...:S kul är det iaf att ta studenten snart ser ifram emot den veckan men jag kommer nog sakna allt sen efter studenten.
gick på stan med veronica igår med vi kollade på smink till balen för veronica ska sminka mej då :) köpte en jacka igen och en kläning och en väska. och lite annat...
ska snart hämta veronica hos mike ! har ju pappis bil idag så ska får hämta henne :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis till körkortet =)<3

2009-05-28 @ 21:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0