puss!

heeeeej !

fasen vad trött jag är. helt sjukt kan inte hålla ögonen öppna. ska jobba tidigt som attan i morgon också. orkar inte mera.
elin och jag var på balen igår, det var lite långtråkigt för det var mkt väntan.. dagen började med att jag satt hos frisören i 3 tmmar och fixade håret. sedan hem till elin med veronica, ja har tur som har en syster som går stil och trend så hon sminkade mej. sedan åkte vi till balen. efter balen gick vi till palace med madde och robin och några till, väntade på linnéa med hon åkte hem och bytte om. riktigt kul igår iaf :)
hoppas ni alla har haft en bra nationaldag, min har bestått av kina-mat med familjen och så gick vi på stan och köpte skor till mej ^^ !!! nu ska jag fasen mej sova.!
tar studenten på torsdag fasen vad kul det ska bli.  :D

här kommer lite bilder från balen.



Kommentarer
Postat av: Elin

Yees, det var kul igår :D

haha när vi träffade Jimmy xD

2009-06-06 @ 23:26:19
URL: http://elinkjp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0