She'll get what she wants

såå har man tagit studenten.. blandade känslor, det är ju skönt att slippa göra läxor och sånt men man kmr sakna kompisarna. studentveckan har fan varit as kul, balen och utspringet jäklar vad taggad man var innan vi skulle springa ut. lång väntan men sen var det våran tur, jag såg inte mitt plakat förens jag hoppa ner från "scenen"... sedan gick vi ut på kvällen sjukt att vi orka upp sen på fredag morgon klockan 8 ;) var skapligt trötta asså. sooov gott på fredag kvällen kan ja lova. jobbade hela dagen idag, kommer jobba ihjäl mig innan ja fyllt 20 kan ja lova.! hämtade veronica sen i hageby. juste fick stipendium också en as vass kniv, kommer man ha STOR nytta av att skära grönsaker med sen ;) hahah

en bild från studenten, ja elin, jocke, linnéa och jockes syster.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0